De senaste dagarna...

0kommentarer

Eftersom att jag inte skrivit på ett tag nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som hänt de senaste dagarna.. Jag har varit på praktiken som vanligt och i fredags kom min storebror och hans flickvän förbi med en försenad födelsedagspresent åt mig - Olga Rönnbergs bok som jag så gärna ville ha och presentkort på Väla. Det tackar jag så mycket för! Dessvärre kunde dom inte stanna men det var roligt att dom ändå tog sig tid och kom förbi och barnen blev jätteglada. 
 
 
I lördags var mannen tvungen att jobba och han var hemma runt 15:30. Jag passade på att baka rågbullar och kanelbullar med barnen under tiden han var borta och när han kom hem åkte vi först till Biltema och sen sparkade vi boll i det fina vädret en timme innan det var dags för barnen att gå och lägga sig. Det var verkligen jättemysigt. 
 
 
I söndags var jag på hot stone massage - presenten jag fick av mannen och barnen när jag fyllde år. Det var helt underbart! Jag rekommenderar det verkligen. Det var en avslappnande men ändå djupgående massage och jag ville skrika när hon masserade vaderna - gud så spänd jag var där och det visste jag inte ens om. Nästa gång blir det ansiktsbehandling och pedikyr hade jag tänkt, testa på sådant jag inte testat på förut. Och det blir absolut en hot stone massage igen längre fram! 
 
 
Efter lunch var vi iväg och lyssnade på Alva som sjöng med dagis, de invigde ett nytt ställe här istan som de hållt på med ett tag och nu var det färdigt. Solen sken och alla var glada. Efteråt åkte jag, Lina och Alva till IKEA och fikade men då Noah inte mådde bra åkte Ingo hem med honom. När vi sedan kom hem gjorde jag i ordning mat för veckan och bakade drömmar och hallongrottor, något Ingo längtat efter och sen pysslade jag med min nya receptbok.
 
 
Igår var Ingo hemma med barnen då dom fick feber i söndagsnatt och idag har jag varit hemma med dom. Imorgon måste jag gå, ska på ergonomi föreläsning i skolan efter praktiken, sen får vi se hur vi löser resten av veckan. Aldrig roligt när barnen är sjuka och det är tråkigt att behöva missa men barnen kommer först. Igår passade jag på att baka igen (jag gillar att baka) fick bli fler rågbullar och släta bullar som nu är infryst. Så så har dagarna sett ut!
 
 

Kommentera

Publiceras ej