En bra söndag

0kommentarer

Klockan 08:00 vaknade jag, yrvaken, ännu en mindre rolig natt då barnen vaknar och är oroliga, pågått under ett bra tag nu och slutar alltid med att jag eller mannen får gå in och lägga oss hos stora tjejen och sonen ligger i vår säng med en utav oss. Han ligger inte still utan skruvar på sig och slänger sig hej vilt natten igenom så det blir inte alltid så mycket sömn där inte. Men men, vi alla har våra perioder och den är säkert övergående som alla andra. 
 
Jag gick i alla fall direkt ner och tvättade, vi hade tvättid från 06-10 men då jag bara tänkt tvätta kläderna denna gången räckte det med att jag gick ner vid 08:00 tiden. Tiden gick och rätt som det var va klockan 11:00 och vagnköparna kom hit - de köpte vagnen som ni tidigare läst i ett annat inlägg och dom var hur trevliga som helst! Vi är supernöjda med att äntligen fått den såld och fort gick det. Lillkillen däremot blev inte lika glad... lilla gosefisen!
 
Vi har hunnit med lite annat viktigt idag också, gått igenom räkningar och sorterat bland viktiga papper, städat undan lite och fixat och trixat. Stora tjejen var på kalas från 14-16, maskerad minsann och hon hade haft jättekul!
 
Nu ska jag ta tag i lite andra småsaker innan det är dags för sängen! Imorgon är det praktik!

Kommentera

Publiceras ej