En glad nyhet

2kommentarer

 
Här är min stora nyhet för inte missar ni väl den stora skylten här ovan?
 
Jag har alltså fått sommarjobb. Min storasyster har ordnat det till mig och det är inom hemtjänsten. Jag är jätteglad. Jag tänkte först vara ledig hela sommaren då jag garanterat lär få jobba hela nästa sommar men det är alltid bra med extra kirr i kassan och mer erfarenhet är aldrig fel! Jag kommer få vara ledig någon vecka ändå och inte jobba hela men än så länge verkar det som att jag har schema för 6-7 veckor så det känns bra! Tack kära storasyster!
 
 

2 kommentarer

Anna

16 Apr 2013 12:52

Varsågod :)

Svar: Tack! :)
Lisa Rååd

Trixie

16 Apr 2013 19:49

Så kul! Ja trivs himla bra inom hemtjänst då man kommer ut mellan varje person och ser lite nya miljöer hela tiden. Var ska du vara? :)

Svar: Ja jag har sommarjobbat med det förut och hoppat in när det behövdes när jag bodde i Värmland :) jag gillade det! Jag ska vara i Kattarp/Ödåkra
Lisa Rååd

Kommentera

Publiceras ej