En potentiell köpare

0kommentarer

Och så var denna lördagen till ända - jag tycker helgerna går så fort! Det har varit en bra dag idag i alla fall, vi har verkligen myst till det - dop på förmiddagen och familjemys på eftermiddagen med god mat och massa bus och lek. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, bloggat och pratat med en utav mina bästa vänner. Jag tror inte att jag skrev det igår men jag blev faktiskt klar med VG tentan och skickade in den igårkväll - skönt att ha det gjort! 
 
Imorgon kommer det ett par från Värnamo - potentiella köpare kanske jag ska säga. Vi fick mail igår av två personer som var intresserade och den senaste slog till direkt och ville komma imorgon och vi säger inte nej! Hon skrev i mailet att dom skulle åka hit OCH köpa den så jag hoppas dom är nöjda med vad dom ser och tar den med sig. 
 
Förutom det så ska jag tvätta imorgonbitti och efter lunch ska stora tjejen på maskerad hos en utav sina dagiskompisar som precis fyllt år. Hon var på maskerad för inte alls längesen hos en annan dagiskompis och då var hon utklädd till katt - vilket hon ville vara denna gången också och såklart får hon det. 
 
Så ser vår söndag ut - sen blir det att ladda ladda! På måndag börjar praktiken igen - 6 hela veckor har jag framför mig!

Kommentera

Publiceras ej