Idag är en bra dag

1kommentarer

Idag mår jag verkligen jättebra. Min morgon började med att jag och Noah gick upp vid 07:00 tiden, åt frukost och sen satt vi och mös i soffan framför Pippi som han valt. Det var mysigt med lite kvalitetstid med honom då Alva sov hemma hos sin mormor. Han var så nöjd så och vi gosade för fullt - det bästa som finns! 
 
Vid 10:00 kom min bästa vän Lina och "kidnappade" mig som jag skrev i ett tidigare inlägg och den brunchen var välbehövlig, tiden med Lina var välbehövlig. Efter det gick vi en stund på Väla och kollade lite innan vi åkte hem till mig. Alva hade kommit hem och hon hade fått present av sin mormor - en hajtröja, dessvärre hade hon en likadan så vi åkte iväg och bytte den mot en klänning, en Bamseklänning som Alva prompt skulle ha och den lilla donnan är inte nådigt envis och just nu inne i en utvecklingsfas så passar det inte blir hon gaaaalen och Noah likaså... jag säger då det. Inte kan dom ha fått det från sin mor.... sen gick vi in på IKEA och köpte fyra nya vaser till våra orkidéer, köpte korv till barnen och sen åkte vi hem. 
 
Jag åkte ganska fort igen, mycket flängande idag. Jag åkte ut till mamma och pappa en stund för jag skulle lämna en sak mamma glömt kvar och mat fick jag när jag kom - grillat kött, potatiskroketter och pepparsås. En god sista måltid innan min utrensning som jag ska gå på i 10-14 dagar nu. Kort efter jag kommit kom min äldsta syster med hennes töser - äldsta tösabiten Tea är lika gammal som Alva och Hedda bebban är 3 månader. Underbara små troll! Jag passade på att gosa järnet med Hedda, hon är så otroligt mysig, älskade lilla pyret. 
 
Innan jag åkte fick jag en VÄLDIGT god nyhet som jag tänkte dela med mig av i dagarna - jag är SÅ glad! Idag har varit en väldigt väldigt bra dag, jag är jätteglad, verkligen. TACK alla ni som varit med och bidragit till detta 
 
 
 

1 kommentarer

Trixie

14 Apr 2013 10:26

Spännande ju!! Haha ja lite pik ;-)

Svar: Haha fy Trixie chick!
Lisa Rååd

Kommentera

Publiceras ej