Jag vill tacka alla som gjort min dag

0kommentarer

 
Idag fyller jag 24 och jag har haft en helt underbar födelsedag. Imorse bjöds det på skönsång och god frukost på praktiken och i eftermiddags kom farmor och farfar hit med tulpaner och en liten present. Ingo gick och köpte fika - fick bli citronkaka och chokladkakor. De stannade ungefär två timmar och när de var påväg hem kom mamma och pappa och med sig hade dom balkongmöbler och jag tjoade för jag har verkligen längtat efter det! Vi har sagt så många gånger att vi ska köpa men inte gjort det utan prioriterat annat men nu fick vi äntligen! Av dem fick jag också tulpaner och presentkort på valfri spabehandling. Välbehövligt! De stannade ungefär en timme och fick fika dom med. 
 
Av Ingo och barnen fick jag ett presentkort på hot stone massage som jag har velat testa såå länge så det ska bli riktigt spännande - kunde inte fått en bättre present!  Fina tulpaner fick jag också. Jag älskar verkligen tulpaner, det är mina favoritblommor så triss i det är verkligen inte fy skam! Dvs tre buketter. 
 
Åh ja, vilken dag jag haft, helt underbar. Jag är så otroligt glad över alla som grattat mig idag, det värmer såå i hjärtat att veta att så många tänkt på mig och tagit sig tiden att skriva. TACK! Gracias a mis amigos 

Kommentera

Publiceras ej