Ledig tisdag

1kommentarer

Idag har jag varit ledig från praktiken då kliniken var stängd på grund av orsaker som jag inte minns. Imorgon ska jag vara där x antal timmar mer (eget val) då jag var ledig idag - min handledare slutar tidigare så jag känner att jag vill ställa upp så det inte kör ihop sig eller så att dom ska behöva avboka en massa patienter. Så, 07:30-ca 17:00 imorgon och på torsdag är jag ledig igen.. massa ledigt! De som vill i klassen (frivilligt) ska åka till Scandefa mässan (dentalmässa) i Köpenhamn och vara där hela dagen, självklart ska jag med! Gratisprover, ja tack! På fredag sen blir det en kort dag - 07:30-12:30. Nästa vecka kommer nog tiderna vara som vanligt men jag gillar mina tider, dom är bra. 
 
Första dagen på praktiken då.. vad gjorde jag då.. jag gjorde samma sak som jag gjorde under mina två första praktikveckor i julas - jag assisterade för fullt men satt även mer vid datorn denna gången och skrev status, behandling osv. Vissa grejer sitter som berget men andra saker är jag så fruktansvärt tafatt med men det är väl så tills man kommit in i det ordentligt och lärt sig. Sålänge man gör så gott man kan och är lyhörd ska det nog inte vara några problem. 
 
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon - lång dag, mycket att göra men nu kör vi!

1 kommentarer

Anna

09 Apr 2013 22:36

Om du är ledig nåt i nästa vecka så kan du väl komma och hälsa på :)

Kommentera

Publiceras ej