Ledig!

1kommentarer

Imorgon är jag "ledig" - egna studier som det också kallas. VG tentan som jag skrev om förut ska vara inlämnad på måndag, den 8e så jag har några dagar på mig så om jag gör den imorgon eller i helgen spelar ingen roll. Jag hoppas på fint väder imorgon så att jag kan komma ut och gå lite - dessvärre har jag fått ruggigt ont i mina benhinnor men det ska väl gå ändå! Kan inte förstå att det är fredag imorgon.. igen.. veckorna bara susar förbi i rasande fart och nästa fredag blir jag 24 år.. lika gammal som Ingo var när vi träffades. Nu är jag också här. 
 
Helgen består av dop och kalas - på lördag ska min yngsta systerdotter döpas, underbart litet pyre för övrigt. På söndag ska Alva på kalas hos en dagiskompis, det blir maskerad - hon var nyligen på maskerad hos en annan dagiskompis och den dräkten kostade en del, dom är inte helt gratis så jag funderar på om hon ska ha samma dräkt igen eller om jag ska spana efter något lite mer prisvärt. Tål att tänkas på. 

1 kommentarer

Trixie

05 Apr 2013 17:59

Skäms på mig, jag har inte ens tittat på den ännu.. Bara gjort den första vi hade. Late Trix :P

Svar: Haha äh! Fullt förståeligt att en del väljer att skippa den och alla andra :) tyvärr har jag för höga krav på mig själv för att strunta i den
Lisa Rååd

Kommentera

Publiceras ej