Tandvårdsmässan i Köpenhamn

0kommentarer

 
Igår var jag alltså på den omtalade tandvårdsmässan Scandefa i Köpenhamn. Det var väldigt roligt och väldigt inressant. Det fanns hur mycket som helst att titta på och jag fick x antal goodiebags från olika företag. Min ena lärare som är talesperson för Zendium var där och delade ut deras produkter medan min andra strosade runder.
 
Jag gick med två andra tjejer i klassen och vi hade jättemysigt. Vi var där mellan 10-14 och enligt min lärare skulle vi vara trötta redan vid 13 men jag hade nog lätt kunnat gå några varv till. Bilden ovan visar allt jag fick med mig hem - tandkrämer, tandborstar, ryggsäck, paraply, pennor, informationsblad, munskölj, informationsbok om barns tänder, tandtråd och mycket mer, jag fick även med mig en munspegel så nu ska här tittas i munnarna här hemma! 
 
Jag skulle väldigt gärna vilja åka till tandvårdsmässan Swedental som är här i Sverige också, Stockholm, den 14-16 november men det blir det troligtvis ingenting med men hoppas kan man alltid!

Kommentera

Publiceras ej