Tenta Material och Miljö

2kommentarer

Imorse klockan 09:00 skrev jag tentan i Material och Miljö och förvånansvärt nog kändes det faktiskt bra. Förra tentan i Oral Hälsa 1 kändes inte alls bra och jag skrev inte speciellt mycket men jag blev godkänd. Trots att denna tentan kändes bra så är jag inte helt säker på mina svar, om dom är rätt, jag kan likväl ha missförstått.. i vilket fall som helst.. jag håller tummarna och hoppas att dom rättar dom snabbt och skickar ut resultatet via mail så vi slipper vänta tills vi kommer tillbaka från praktiken (6 veckor). Jag hoppas även VG tentan i Oral Hälsa 1 skickas ut snart. 
 
Jag sitter just nu och tittar på VG tentan i Material och Miljö och funderar kring om jag ska göra den eller inte.. jag tror nog att jag gör den, jag har gjort alla andra VG tentor men vi får se om tiden räcker till. 

2 kommentarer

esterii

04 Apr 2013 20:02

Hej hopp kikar in som ny här och lämnar ett spår..Min dotter funderade också ett tag att läsa till tandsköterska. Hoppas du vill kika in till mig och lämna ett spår:) Allt gott

Svar: Vad fick henne att ändra sig? :)
Lisa Rååd

esterii

04 Apr 2013 21:02

Ja säg det.. nå det kommer väl fler turer:=

Kommentera

Publiceras ej