Äntligen på bättringsvägen

0kommentarer

Under två veckors tid har jag varit jätteförkyld - ständig nästäppa och luktstinnet har varit ett minne blott, enbart några få timmar på eftermiddagen har jag kunnat förnimma dofter. Nu är äntligen luktsinnet tillbaka och ren lycka ifall ni frågar mig, är helt värdelöst att inte kunna känna något! Nästäppan verkar också ha försvunnit och den rejäla hostan finns det inte heller mycket kvar av. Detta innebär att jag snart kan börja träna igen och det ser jag fram emot. 
 
Nu har jag precis sett klart på Desperate Housewives, sista säsongen och det känns... trist! Jag såg dock att Vänner precis kommit till Viaplay (eller så är jag sen) och jag tänkte se alla de säsongerna nu eller så ser jag ifall det finns någon annan rolig serie. Har ni några tips så dra er inte för att skriva!
 
Nu ska jag göra mig i ordning, stänga ned datorn och läsa på lite av det material vi fått inför tentan. Imorgon kommer det en tjej och ska kolla på syskonvagnen som vi ska sälja och jag hoppas såklart på att få den såld! 
 

Kommentera

Publiceras ej