Långfredagen

0kommentarer

Idag har jag inte gjort många knop - vaknade vid 08:30 men låg och drog mig till 09:00 innan jag gick upp. En snabbvisit till affären för att köpa turkisk yoghurt som jag äter till frukost varje dag och därefter tog jag en skön dusch. Vid 13:00 åkte vi hem till mamma och pappa, vi stannade väl ca 2 timmar innan vi åkte hem. Dom hade haft det jättebra men det betvivlar jag inte, dom älskar att vara där, får all uppmärksamhet i världen. Tack för hjälpen mamma och pappa! 
 
När vi kom hem gjorde vi inte heller något speciellt - barnen fick sina påskägg och sen var dom sockerspeedade.. jäklar vilken energi! Fram och tillbaka, hit och dit, röra på det och det, hoppa här och där, klättra upp och ned.. my god! Man ska veta att man lever. I säng kom dom i alla fall förut och nu tvättar vi fram till 22. 
 
Imorgon är det påskafton och vi ska ut till mamma och pappa på påskmiddag. Det är så mysigt när hela familjen samlas - dock saknas lillebror som bor i USA för tillfället. Men till sommaren! 

Kommentera

Publiceras ej