Skärtorsdag

0kommentarer

Har lämnat barnen för en liten stund sedan och idag skulle det va påskfest på dagis så barnen blev lite målade imorse. Medan barnen är där ska jag passa på att göra lite nyttigheter så som att diska, städa undan, byta i sängarna, damma av, ev blöttorka och plugga lite. Jag tänkte också försöka hinna med en pw mellan alla måsten, känner att jag behöver komma ut och röra på mig, var allt för längesen nu på grund av förkylningen. 
 
Tjejen som skulle komma och kolla på vagnen idag ställde tyvärr in så jag har svarat de andra som var intresserade och hoppas såklart på snabbt svar och snabb affär så vi blir av med den, mindre roligt att ha den ståendes i vardagsrummet. Så nu väntar jag med spänning!
 
Skärtorsdag idag förresten som rubriken lyder. I eftermiddag ska barnen lämnas hos sin mormor och morfar och sova där inatt medan jag och mannen ska gå på bio med ett par kompisar och bara få va. Det är rätt skönt ibland med lite egentid, få ladda batterierna och så älskar ju barnen att få komma iväg lite och hitta på annat. 

Kommentera

Publiceras ej