Stockholm

1kommentarer

I början av mars åkte jag till Stockholm och spenderade helgen hos min kusin som precis flyttat hemifrån. Innan jag åkte hem till henne träffade jag en killkompis som jag spelat med i flera år och han bjöd mig på middag - efter en dag hos honom körde han mig till henne. Vi hade, om jag får säga det själv, en skitmysig helg! Vi krängde nutellacroissanter, pizza, var uppe sent och glodde på tv .På lördagen var vi först inne i storstan en sväng och därefter hade vi inflyttningsfest och jag fick träffa hennes vänner som var helt underbara! Jag kan säga som så att dom dödade min syn på dåliga hemmafester - den var grym! Jag hade så sjukt kul och det lever jag länge på kan jag säga! Det var skönt med en helg iväg även fast jag saknade mina små smurfar. Jag vill tacka alla som gjorde min helg men främst den bästa värdinnan - min kusin Sandra som lät mig komma. Detta gör vi om snart igen!
 
 
 

1 kommentarer

Sandrisch!

31 Mar 2013 23:50

Stockholmare kan dom!

Svar: Ibland så ;)
Lisa Rååd

Kommentera

Publiceras ej