Tarte Tatin

1kommentarer

Jag älskar att baka och under min mammaledighet bakade jag nästan varje dag - antingen bakade jag bröd, kakor, muffins eller kanelbullar, jag såg alltid till att frysen var fyllt med godsaker ifall någon kom på besök. Jag kan sakna det ibland då jag inte har lika mycket tid över för det nu. Visserligen är jag inte mycket för att dekorera vilket kan ta tid utan det är bara själva bakningen jag tycker är skoj för det blir ju så gott! Kladdkaka med nutella är min specialite och det har jag bjudit mina gäster på många gånger. Även äppelkaka älskar jag och senast gjorde jag en Tarte Tatin, fransk äppelkaka och den var riktigt god, lite annorlunda jämfört med en vanlig smulpaj. 
 
 

1 kommentarer

Trixie

30 Mar 2013 08:33

Jag tror Erik och Oscar går långt! :D

Kommentera

Publiceras ej