Kort vecka

1kommentarer

För en del blir det här en kort vecka - lediga torsdag och många har även ledigt på fredag då det är en klämdag. Jag är dock inte ledig, jag är på praktiken från 07:30-12:30 men kort dag i alla fall. Det är enbart jag, en tandläkare och en till tandsköterska som är där den dagen så det blir en mysfredag. 
 
Idag var jag på praktiken fram till 15:00 och därefter gick jag och hämtade bilen, hämtade barnen och sen hämtade vi upp Ingo från jobb. Vi åkte och gjorde lite ärenden och idag fick det bli Mcdonalds mat till middag. Det hör inte till vanligheterna att vi äter där men ibland så. Jag tog en McWrap, älskar dom!
 
Nu ikväll har jag varit ute på en timmes kvällspw, alltid lika skönt, sen körde jag plankan 3x1. Bra övning. Nu ska jag sitta här en stund innan det är dags att lägga sig - praktik fram till 17:00 imorgon. Ha en fin kväll!

1 kommentarer

Anna

19 May 2013 18:37

Meeh du..den korta veckan är slut sen länge..blogga om nåt nytt!

Svar: Haha oj..
Lisa Rååd

Kommentera

Publiceras ej